مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 00:262023-01-02سياسي

جان فدا| توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرودی به نیت «حاج قاسم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود دوشنبه شب در یادواره شهدای محله بین النهرین شاهرود و بزرگداشت شهدای مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد، بیان کرد: اتفاقات اخیر در کشور خاص بود و کشف و ضبط بیش از چند هزار اسلحه از دست اغتشاشگران در این مدت از این مسأله حکایت دارد.

وی گفت: این اکتشافات، نشان دهنده سازماندهی همه جانبه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است و مردم و بسیجیان به پشتیبانی ولایت مقابل این اتفاقات ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با برشمردن برنامه های اجرایی بسیج شهرستان در روزهای دهه پیش رو گفت: بیش از پنج هزار بسته معیشتی به خانواده های کم برخوردار شهرستان شاهرود اهدا و برنامه های بزرگداشت سردار دل ها در دهه مقاومت در شهرستان اجرا می شود.

خوش قدم با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، بر حضور اثرگذار بانوان محجبه در مجامع و محافل در راستای امر به معروف عملی تأکید کرد.

در این یادواره شهدا که اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسؤولان محلی حضور داشتند، مدیحه سرایی، اجرای سرود، تجلیل از بسیجیان و امام جماعت و هیأت امنا مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرودی به نیت «حاج قاسم»

جان فدا| توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرودی به نیت «حاج قاسم»